Loe Pikir Gue???


Label: , 9 komentar

Umar lagi asik-asiknye nonton bola
depan tipi, tau-tau bininye
nyelonong:
“ Bang, lampu teras putus, tolong
gantiin ame yang baru dong!”

“Masang lampu ?!!!, lu kire gue PLN
apah…!!!” saut Umar enteng.
“Ya udeh kalo kaga mau, benerin aje
keran kamar mandi, itu tuh aernya
ampe luber-luber ”

“Benerin keran ?!!!, lu kire gue PAM
kali…!!!”
“Ya udeh, kalo lu pegi beli rokok ke
warung aje gue nitip minyak”
“Lu kagak bisa liat orang lagi enak
nonton kali ye,lu kire gue
PERTAMINEEE …!!!” Umar sewot.

Lantaran berasa digangguin terus,
Umar ngeloyor ke rumah
tetangge,balik-balik jem 2. Tapinye
Umar kaget lantaran terasnye udah
terang.

Terus Umar ke kamar
mandi, aer udah kaga luber-luber; ke
dapur jerigen minyak juga udah full
tenk.

Paginye Umar nanya ame bininye:
“ Lu minta tulung ame siape…?”
“Gini bang, abis abang minggat, gue
nangis di teras.

Terus ade cowok
ganteng lewat nanyain gue. Gue
cerite ape adenye,juga soal abang
nyang sewot. Terus die nawarin
buat ngebantuin, tapi ada
syaratnye. ”

“Ape syaratnye…?” Umar pingin tau.
“Syaratnye bisa pilih, gue bikinin die
roti atawa tidur ame die”
“Terus yg pasti elu bikinin die roti
kan…?” Umar ngedesek.
“Bikinin roti ?!!! .. Lu pikir gue
HOLLAND BAKERY apee…?!!!”

9 Response to "Loe Pikir Gue???"

  1. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...........
    gHOKIL.....

    Hahahahahahahahahahahahahaha..

    Nerusin dulu neg mas ketawa nya..

    Pokoke ghokil tuh mas.. hahahahaha..

    hahahahahaaa.....

    Giran_31@lanjt mas ngakak na...bebas kq mas..huwahahaha

    siroel@thnxs sob dh mampir....tertawa lah sbelum trtawa d tilang..wkwkwk

    Hahaha, dasar edan tu bininye.

    Wkwkwkwkwwk...lucu...lucu...ngakak tengah malem ne...heheheh....

    Btw, thx dah mampir ke blog ku ya...
    kunjungan balik nih....lam kenal :)

    haduh,,, kelewatan ntuh bininye umar. trs mang umar juga sial amit harinye..

    disatia@bkn edan tp gendeng

    vamos@thnxs dh smpatin mampir...

    NIRMANA@thnxs dah mampir...

Posting Komentar

Al-Ghazali
Pernah berkata :
"Yang jauh itu WAKTU, yang dekat itu MATI, yang besar itu NAFSU, yang berat itu AMANAH, yang mudah itu BERBUAT DOSA, yang panjang itu AMAL SOLEH dan yang indah itu adalah SALING MEMAAFKAN"....Slamat menyambut datangnya bln SUCI bln yang penuh ampun, Semoga ALLAH selalu mengampuni dosa" kita Amin...ane mohon maaf lahir dan batin...."MARHABAN YA RAMADHAN".

    Info

    powered by PRBbutton

    Translate

    English French German Spain Italian Dutch

    Russian Portuguese Japanese Korean

    Google

    Blog Archive

    Pengikut

    adsense link 728px X 15px

Designed by TheBookish Themes
Converted into Blogger Templates by Theme Craft